SOLICITARE INFORMAȚII

Persoanele abilitate să furnizeze informaţii de interes public

Prin Dispoziția Primarului Municipiului Sibiu nr. 33/2024 s-au stabilit persoanele abilitate să furnizeze informaţii de interes public conform Legii nr. 544/2001, după cum urmează:

Spătari Georgeta        - şef serviciu
Brătilescu Cristina     - consilier superior
Popa Emilia                - consilier asistent
Gheorghe Elena         - consilier superior
Trif Cristina                 - consilier superior
Canciu Nicoleta          - consilier superior
Vasiu Eugenia             - inspector de specialitate
Olteanu Xonia             - consilier principal

Date Contact:
Nr. Telefon: - 0269.208.910
                     - 0269.208.912
                     - 0269.208.915
                     - 0269.208.916
                     - 0269.208.917
E-mail: cic@sibiu.ro

Modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate.

Conform art. 22 din Legea nr. 544/2001, persoana care se consideră vătămată în drepturile sale poate face plângere la secția contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorității ori al instituției publice.
- Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut de la art. 7 din lege.




RAPOARTE privind accesul cetăţenilor la informaţiile de interes public


e administratie
plata taxe si impozite
taxe si impozite
taxe si impozite firme
acte necesare
petitii onlibe
achizitii publice
cheltuieli publice

Fişierele sunt în format .PDF. Pentru a deschide un fişier PDF aveţi nevoie de programul Acrobat Reader, care se distribuie gratuit.